Regulamin
Regulamin Organizacyjny Gabinetu Stomatologicznego Piano-Dent Beata Krzyczkowska
Gabinet Stomatologiczny Piano-Dent z siedzibą przy ul. Obrzeżnej 1F lok. 6u8,
02-691 Warszawa jest Indywidualną Specjalistyczną Praktyką Lekarską działającą na podstawie Zezwolenia wydanego przez Okręgową Izbę Lekarską w Warszawie. Praktyka prowadzona jest przez lekarza stomatologa Beatę Krzyczkowską specjalistę Stomatologii Ogólnej.
- Celem działania Gabinetu Piano-Dent jest udzielanie świadczeń zdrowotnych służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu, poprawie zdrowia jamy ustnej, promocji zdrowia, higieny i profilaktyki.
- Gabinet Stomatologiczny Piano-Dent jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ.
- Kierownikiem Gabinetu Stomatologicznego Piano-Dent jest lekarz stomatolog Beata Krzyczkowska.
Zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych:
- Diagnostyka rentgenowska
- Diagnostyka i leczenie zaburzeń w stawach skroniowo-żuchwowych
- Leczenie zachowawcze z endodoncją
- Stomatologia estetyczna
- Leczenie ortodontyczne
- Leczenie protetyczne
- Leczenie chirurgiczne z implantologią
- Leczenie periodontologiczne
- Stomatologia dziecięca
- Profilaktyka stomatologiczna
Miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych jest
Gabinet Stomatologiczny Piano-Dent w Warszawie, przy ul. Obrzeżnej 1F lok. 6u8.
Umawianie Pacjentów na pierwszą wizytę.
- Przyjmujemy zgłoszenia osobiste oraz telefoniczne.
- Na pierwszą wizytę rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 30 min.
- Dłuższe zabiegi muszą być poprzedzone konsultacją w Gabinecie.
- O czasie potrzebnym na wykonanie zabiegu decyduje wyłącznie lekarz.
- Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon.
- W przypadkach nagłych i bólowych staramy się wyznaczyć wizytę w najbliższym możliwym terminie.
- W przededniu umówionej wizyty Pacjent otrzymuje SMS-owe przypomnienie.
Na pierwszej wizycie
- Pacjent wypełnia Kartę Pacjenta podając dane umożliwiające identyfikację Pacjenta.
- Pacjent wypełnia ankietę „Informacja Dotycząca Stanu Zdrowia Pacjenta”.
- Pacjent podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych w Gabinecie Stomatologicznym Piano-Dent.
- Prosimy o zgłaszanie się na pierwszą wizytę z 10-cio minutowym wyprzedzeniem w celu wypełnienia powyższych formularzy.
- Po zbadaniu Pacjenta i wykonaniu ewentualnych badań dodatkowych lekarz ustala optymalny plan leczenia, przedstawia alternatywne metody postępowania i wstępny kosztorys.
- Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjent wyraża pisemną zgodę na zabieg.
Opóźnienia
- Dokładamy wszelkich starań aby Pacjenci byli przyjmowani zgodnie z wyznaczonym grafikiem. Niestety, czasami niektóre zabiegi przedłużają się z powodów nieprzewidzianych. Prosimy Pacjentów o wyrozumiałość i o przygotowanie się na ewentualność kilkunastominutowego opóźnienia. W miarę możliwości powiadamiamy pacjentów telefonicznie o zaistniałym opóźnieniu.
Odwoływanie wizyt
- Wizytę zarezerwowaną na 30 min. należy odwołać na 1 dzień roboczy przed wizytą.
- Wizytę dłuższą należy odwołać na 3 dni robocze przed wizytą.
- Opłata za nieodwołaną wizytę wynosi 50,00 PLN za każde 30min.
Rękojmia
- Gabinet Stomatologiczny Piano-Dent udziela rocznej rękojmi na wykonane wypełnienia i uzupełnienia protetyczne. Naprawa zostanie wykonana w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia lub w terminie wymaganym przez proces technologiczny w przypadku prac protetycznych.
Reklamacje nie są uwzględniane w następujących przypadkach gdy:
- na prośbę Pacjenta wykonano alternatywny a nie optymalny plan leczenia
- Pacjent cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
- Pacjent nie stosuje się do zaleceń lekarza odnośnie użytkowania i przechowywania protez, higieny jamy ustnej i uzupełnień protetycznych
- Pacjent przerwał leczenie
- Pacjent nie zgłasza się na wizyty kontrolne
- uszkodzenie powstało na skutek wypadku
- uszkodzenie protezy powstało poza jamą ustną
- uszkodzenie powstało na skutek wykonywanych samodzielnie przez Pacjenta korekt, przeróbek i napraw
- postępuje zanik miękkich i twardych tkanek
Powikłania niepodlegające reklamacji:
- nadwrażliwość po wybielaniu
- nadwrażliwość zęba po leczeniu
- ból leczonego zęba
- pęknięcie lub złamanie zęba
- bolesność tkanek miękkich po zabiegu
- krwawienie po zabiegu chirurgicznym, obrzęk, krwiak, ropień
- szczękościsk
- podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie
- zaostrzenie współistniejących schorzeń
- reakcja alergiczna
- Mając na uwadze możliwość wystąpienia powikłań po niektórych zabiegach, prosimy Pacjentów o rozważne planowanie terminów tych zabiegów.
Odpłatność za świadczone usługi
- odpłatność za świadczone usługi następuje po każdej wizycie zgodnie z obowiązującym cennikiem
- przed przystąpieniem do wykonania pracy protetycznej pacjent wpłaca zaliczkę w wysokości 30% wartości uzupełnienia protetycznego
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz warunki jej udostępniania
Gabinet Stomatologiczny Piano-Dent prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa. Udostępnianie dokumentacji następuje w trybie zapewniającym zachowanie poufności i ochrony danych osobowych. Maksymalną wysokość opłaty za udostępnianie dokumentacji medycznej określa art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
Dokumentacja medyczna należąca do pacjenta dostarczana na nośnikach informatycznych z zewnątrz nie będzie możliwa do odtworzenia na komputerach należących do Gabinetu Piano-Dent.
Wysokość opłat
Cennik świadczonych usług jest ogólnodostępny w siedzibie Gabinetu Stomatologicznego Piano-Dent, oraz na stronie internetowej www.pianodent.pl
Warunki współdziałania z innymi przedmiotami wykonującymi działalność leczniczą
W przypadkach konieczności kontynuowania diagnostyki lub leczenia w innym podmiocie leczniczym pacjent kierowany jest na podstawie skierowania.
Postanowienia końcowe
- Regulamin organizacyjny wchodzi w życie z dniem ogłoszenia
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej (tekst jednolity w Dz. U. z 2020r, poz. 295 ze zm.) i pozostałe obowiązujące przepisy prawa oraz inne wewnętrzne akty normatywne wydawane przez Kierownika Gabinetu.
- Podanie Regulaminu organizacyjnego do wiadomości pacjentów następuje poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Gabinetu.
- Postanowienia Regulaminu zostaną podane do wiadomości całemu personelowi Gabinetu.